tävling

igår var man och tävlade med Bonzai efter 5 år. kändes jättebra på banan. taktade en tillfälle då sjönk poängen. sen hade jag händerna lite längre bak. han blir så stark så tyglarna gled ur händerna. fick 57 %. sen såg jag det fanns andra ekipage som gjorde samma sak och gick över 60 %, hade en annan domare.. gaaah. men nåväl Bonzai var jätteduktig! Fick fina kommentarer av domaren att han var en flottig häst med taktmässiga gångarter och vi var en utveckligsbart ekipage o skrev en smile på slutet.

vill verkligen tävla igen för jag VET vi kan få mkt högre poäng då Bonzai är en riktig skicklig häst. om han blir för stark igen så blir det kandar så man måste vara med andra klasser där det är tillåtet m kandar. vi får se på lördag då det är dags igen!




nu ska jag äta frukost sen till stallet o rida min GP-häst :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0