14/4

Nu passar jag på att blogga lite när Bianca ligger här i soffan och sover en stund, Aimee sitter bredvid och tittar på barnprogram på tv.

Har varit på Fiskingegård och tittat på olika höns o tuppar. Gås fanns även på plats, det jag inte visste var att de hade tänder! Såg rätt vassa ut.. Bianca var helt tokig, gick till alla burar och stack in handen. Ingen rädsla alls!
Aimee var lite försiktig, men väldigt intresserad av dessa fjäderfä!
Ska nog ha höns härhemma en dag sen! Smaskigt m ägg och barnen får lära sig så mycket av att ha djur hemma.

Det här med ridning går så trögt, funderar på att gå med på ridskolans privata lektioner på deras ridhästar. Vill rida på många olika hästar, man lär sig fortare också. Ha fasta dagar då man ska rida ordentligt!

Har gått på möte hos AF, är nästan inne i SIUS nu och ska bara skriva på underlag på onsdag sen ska man börja med att dom ska lära känna mig, samtidigt ska jag gå på kurser om att starta eget. sen får vi se hur det ser ut för mig framöver! Tror att det blir jättebra!

Ska snart åka o köpa ny kettlebell, glömde min hemma hos Sofia, så typiskt!
Måste träna mycket mer! Ska bara bli 100% bra igen så skall jag börja träna igen!

Ansökt om taxi till barnen, har fått besked men vet inte hur det gått för pappret finns på förskolan! Ska dit på tisdag samt lämna barnen om de nu e friska då :) så skall man passa på att se hur det gått med ansökningen.. Vore skönt om taxi kunde ta hand om lämning o hämtning så jag kan söka jobb utanför Örebro. Ok, får nog räcka just nu. skall forska lite på nätet om min framtida jobb.

Elenor
2012-04-14 @ 13:57:12
URL: http://eellyellis.blogg.se/

Men kan du börja rida på Jennys hästar? Som du brukar låna häst av Jennys säkert ofta.. Hm.

Sofia J
2012-04-14 @ 14:03:07

Jaa, typiskt att glömma den hemma hos mig.. Jag är sugen på att träna med den men har inte blivit frisk ännu. Får vänta att bli frisk då tränar jag igen.. Puss

Mallie
2012-04-18 @ 19:18:35

Oj, oj höns... Då får ni se till att ha dem "inlåsta" när jag kommer på besök ;-) vad nyfiken jag blev, vilka planer du smider. Det kommer att bli great, du är duktig på att driva på saker! Heja :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0