15 nov..

Nejnej ingen bebis ännu ;) Det är nog enda fråga alla ställer mig när de råkar på mig i msn eller så. Jag lovar o höra av mig när vi fått ut bebisen!
Mår rätt bra, fast igårkväll blev mina fötterna rätt feta, det har jag aldrig fått tidigare, inte med Aimee heller. Det var inte trevligt faktiskt! Så fula! haha

Har inte planerat så mycket denna vecka förutom mötet på dagis på onsdag och bilbesiktningen på torsdag.
Trist väder just nu, regnar..Usch! Men kylan och snön sägs komma igen snart. Hoppas det kommer lagomt till första advent som blir i sista helg i november, trodde först första helg i dec men hade fel ;)
Tycker så mycket om julstämning, så fridfullt och varmt!

Känns fortf konstigt med bara Bubbel, ska nog skaffa en kompis till honom en dag framöver..


Önskar ha alla mina vänner här hos mig och snacka ihjäl oss ;)

Puss på er mina nära o kära!
selín
2010-11-15 @ 12:03:41
URL: http://lukenda.blogg.se/

saknar dig! hoppas vi ses i dec när jag är i örebro! ;)

Paula
2010-11-15 @ 19:24:44

Hihi, jag förstår att alla ställer fram frågan om när bebis kommer... :)

Jag frågar inte men vill så gärna veta när ni har fått bebisen, för jag är nog en av många som är så nyfiken!

Håller också tummarna att allt går bra ;)

Många kramar! :)

Svägerskan
2010-11-16 @ 12:41:02
URL: http://matildasmamma.weblogg.se

Vi väntar med spänning och håller tummarna att allt går bra! kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0