Askersund

kom till stallet tidigt pga hade morgonfodringen. sen fixade vi stallet osv sen tog vi en timme ledigt innan vi tog in bonzai o gjorde iordning honom. Johanna va med o hjälpte till. När allt var klart så lastade vi Bonzai i lilla lastbilen o åkte iväg. Bonzai var rastlös hela tiden. äntligen framme!



ut m nerviga bonzai. Han kunde ej stå still. vad har jag gett in mig på tänkte jag. han hade precis börjat komma ut på betet så det blev mkt m energi. värmde upp lite. vilken krut det var i honom! jobbade mkt i galoppen så han skulle lugna ner sig lite. Johanna kollade i mobilen när det var dags så red jag till ridhuset. skulle vänta men bonzai blev knäpp och ville därifrån. haha. men fick övertala honom att gå in. sen var alla blommor vid varje bokstäver läskiga. haha men när jag fick startsignal så blev det mkt bättre. Bonzai visste nog vad som gällde :) red hela programmet ordentligt. några miss men var nöjd. Väl ute igen så väntade vi på poängen så vi kunde åka hem. Trodde det skulle bli medelmåttigt. Johanna flinade sen sa hon jag fick 67!! Jag trodde ej på henne, åh jäklar denna Bonzai är så härlig. sen blev det lååång väntan och väldigt spännande! slutade på 5e plats. att få komma in och ta emot rosett är så härlig känsla. hade tår i ögat!

log sen hela vägen hem! Så roligt! jag som kämpat så mkt m Bonzai. få upp i hull och sen så kolik osv.. sen stod man där med Bonzai o fick rosett.. ♡♡♡♡




Den som vann var domare förra tävlingen man var på. undrade om hon tävlar i dessa klasser för att hon ville ha vinst varje gång?

Nu tar vi lugnt i junimånaden med uteritter och lite dressyrpass. Han ska få en härlig sommar! Kanske en tävling i Juli om det känns bra!




Idag var Bonzai söt i krulliga man, flätade igår.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0