inte alltid..

som man tänkt sig.. Svårt och få ihop folk att samåka till Ullared. Får nog skippa det i år, vill inte ta med bebisen till folkmassan sen, helst när bebisen är större. Ska nog åka dit med maken istället för att åka dit ensam.

Det går bra med Aimees rum, köpt golv igår så vi ska nog lägga dom idag när Bennie kommit hem från jobbet sen.

50 dagar kvar tills BF, känns som jag har en lista lång att göras innan. Vill oxå verkligen börja med vindvåningen men måste ha kunniga folk här först, dom förstår inte att jag inte kan ha båda barn i vårt sovrum, det finns inte plats..  Kanske ska man anställa folk så att det kan börjas någongång.. Ni som undrar med Aimees rum, det är på ovanvåningen, kan inte precis flytta dit Aimee helt ensam däruppe när vi alla sover nere.. Är rätt frustrerad, men får hålla det inne och se om jag kan sparka igång projektet.. Började med Aimees rum för att det är inte så svårt, i vindvåningen är det helt oisolerat och måste göras mycket innan man kan flytta in ;)
Ska nog ringa till värmegubben och be dom komma hit och se vilken sorts braskamin vi kan ha härhemma, bra o ha lite värme innan vintern kommer sen ;)  


I helgen blir jag och Aimee ensam i huset när Bennie ska iväg till K-Holm och åka cross hela helgen med hans killkompisar. Vet inte vad jag ska hitta på i helgen, men något ska man göra iallafall! Troligen till Kolmården? Hojta till om ni vill hänga med ;)

Ska nu gå och fixa matsäck till Aimee, hejsvejs!
FASTER IDA
2010-09-29 @ 14:46:48

ÅH vad rooligt!!!

Synd att det inte var en annan helg då hade jag velat följa med!



Puss okram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0