Kärlek

Mitt stora kärlek går till Bennie, Aimee och bebisen i magen.


Jobbigt med all känslor nu som blommar ut, blir ledsen, arg eller irriterad lite för lätt just nu. 
Känner mig ensam här, önskar ha några vänner härhemma hos mig just nu och umgås.  

Det är mycket som måste göras i huset också som också är en del av att jag är lite frånvarande just nu, vet inte varken hur och vad man ska börja med.
Har man sattit igång så rullar det lättare på.. Det är övrevåningen som måste börjas nu så Aimee får sitt eget sovrum och vi får plats med en bebis till ;)

Den här helgen är jag ensam med dottern, herren i huset är i Katrineholm med sina vänner och kör cross. Hoppas bara att han kommer hem helskinnad imorgon ;)

Det är ganska jobbigt med olika dagar nu med sol och kyla. Inte konstigt att många blivit sjuka nu. Jag svettas så fort jag är i solen i typ 10 min nu.

Det var ju en trist inlägg idag, men nåväl ni bestämmer själva om ni vill läsa eller inte.








Charlotta
2010-08-14 @ 17:48:38
URL: http://www.youshookme.bloggplatsen.se

Det är du som bestämmer vad du vill skriva i din blogg, alltid kul att läsa vad du har för dig... :) Kram

JooBoo
2010-08-14 @ 18:11:03

Åh, såna känslor är inte så himla roligt att ha.:( det är inte lätt att vifta bort de. En period under juli mådde jag heller inte så men det ljusnar oftast, så det gör också för dej vetja! :) jag hoppas också Jonas kommer hem helskinnad! =) Heja på dej med allt! Kraaam!

A
2010-08-14 @ 19:17:11
URL: http://pussgrodor.blogg.se/

Ja känslor kommer alltid fram, mest känslig när man är gravid, då grubblar man mycket och så.

Kanske kan du ordna tjejträff hemma hos dig, middag och umgänge o sova över en helg? vorde nog mysigt så du har lite roligt emellan? ta paus från huset och annat..

KRAM!

Ådi
2010-08-17 @ 11:01:11

Varm kram! Jag brukar också ha lite besvärligt att "komma igång" med något men när jag väl börjat så funkar det oftast. :o)

Mari-Anne
2010-08-17 @ 17:39:05

Varma kramar till dig. Förstår att det känns jobbigt. Om du känner för att prata, eller komma ut och ha det roligt så det är bara att skicka sms. många kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0