onsdag

igår var man hos vännen M och vi promenerade först i skogen sen blev man bjuden på god lunch! ;)
varit oxå o slängt skräp, lämnade tebaks hyrfilmer, köpt en bärsele babybjörn active, superskön!!



veckans planer
idag ska man bara vara hemma..
imorgon bvc + babycafe  samma tid.. örh.. försöker gott jag kan ;)
fredag, hoppas på o träffa en vän
helgen blir det nog lugnt, ev få besök..


Hundarna njuter oxå att få springa i ojämn underlag nu efter ett bra tag, det var inte så bekvämt med barnvagnen med ojämn underlag. det är fullt m skog härhemma.

Aimee bara växer så det knakar, utvecklar och sånt.. alltid kul att se!
Anonym
2009-03-19 @ 14:08:57
URL: http://lillafroet.blogg.se/

Hej!



Det är en bra investering med bärsele när man har hund. Jag brukar klä Lycka ordentligt, särskilt på fötterna och huvudet, ta Öllers jacka på mig och knäppa den när Lycka är inuti. Sen går jag ut i skogen med Adam och Lycka. Helt perfekt för vi följer då småstigarna utan problem :)



Kram!

Elenor
2009-04-02 @ 12:36:55
URL: http://snowboardgirl.blogg.se/

Ja :) måste vi ses snart!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0