83-04-20

Ja som rubriken löder så är man 1 år äldre idag. Dagen började rätt så simpelt eftersom det regnade en massa.. Men har iaf åkt med barnen till mataffären och handlat inför helgen. Blir flygande jacob idag tycker jag! Har även bakat chokladkaka med Aimee medan Bianca sov ute i verandan.
Hoppas den smakar bra!! Ligger i ugnen och är klar om 10 min.
Svärfar o jokern kommer idag! Imorgon kommer min familj hit och firar lite. Ska bjussa på en tårta! Tur det var erbjudande på jordgubbar idag, 10 kr per pkt! Så ni kan nog gissa vad för smak det blir på tårta imorgon!

Ska dra ett sväng m hundarna först till göljestigen imorgon innan det blir full rulle härhemma.


Är så otroligt tacksam med det jag har idag! Underbar make, 2 fantastiska vackra döttrar, 2 supergoa pudlar, trivs så bra här i Asker, ja, kan inte begära mycket mer! Det som saknas är jobb till mig, utomlandsresa och dressyrtävlingar!

cecilia
2012-04-23 @ 11:57:53

hoppas du har haft bra helg :D mumma med tårta!!

Glöm ej du har fina vänner py ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0