torsdag

Känns inte som en torsdag idag.. Nåväl kan bli rätt snurrig ibland

Har inte bloggat på en tag nu, det hade inte känts rätt på något sätt. Att jag bara säger helt konstiga saker så det fick vänta tills jag har något bättre att skriva om..

Tiden bara rusar iväg, skulle göra en massa saker men ja tiden går så man bara missar alla roliga saker.  Bestämt mig att vara hemma m Bianca över vintern, har ingen lust att söka jobb. Får bara ångest av det. Vill hellre vara hemma och mysa m barnen!
Aimee får nog långledighet under vintern också, mysa och bara vara!


Huset i Asker har det gått bra med, jobbade intensivt med det förra vecka. Öppnade köket nu så det är större nu, ni får kika på före och efterbilder, men ingen kök på plats ännu så det kommer en ny efter bild senare!

Här är det tagen fr hallen, ni ser väggen som vi rivit och bara är stomme kvar. det är kök därinne som vi rivit. Där fixade vi lite med elen och fick hjälp av våra nya grannen som var snickare.. perfekt va? Han sa hur vi skulle göra osv..lånade lite saker fr honom..




Nu har vi rivit bort alla stommar och nu ser ni vad som sker :) måste ju ha något som stödjer taket :)
Ni ser även trägolvet som gömde under all plastmatta i köket. Ska nog behålla det! bara slipa o betsa + lackas!
Här jobbar underbara make och svärfar!




Nu har vi sattit upp nya stommar som håller taket uppe :)

Ska fixa nya väggar så det blir finare sen :) Bennie står ute i veranda och de två dörrar till höger är till 2 sovrum som kommer härnere..


Barnens sovrum till vänster, vårt till höger :) Barnen ska dela sovrum tills de blir lite större och får då varsitt sen :) plastgolvet i hallen ska absolut bytas ut :)


Vi har varit sjuka i förkylning och halsont men är på bättringsvägen nu. Skönt o bli frisk igen! Hösten är på ingäng just nu, dumma jag som packade ner alla ljus... haha..

det är bara 4 veckor kvar tills vi flyttar in! det är lite hektiskt..mycket som måste bli klar innan!


Sist men inte minst så kommer färska kort på mig o barnen :)





nä nu ska vi gå upp o packa lite.... puss!

selin
2011-08-25 @ 13:40:30
URL: http://lukenda.blogg.se/

Det ser faktiskt större ut i det nya huset :) Spännande! Hojta till när vi kan komma förbi ;) Puss, saknar dig!

Sofia, Devins & Daisys mamma
2011-08-25 @ 15:20:35
URL: http://mujerguapa.wordpress.com

Spännande att få besöka er när ni har flytta in.. Jag längtar! Åhh, jag saknar er helt sjukt mycket. Fina bilderna på barnen och dig! :) PUSSPUSS <3<3<3

Lilla-Anna
2011-08-25 @ 23:17:40

Åhh.. jätte fina hus ni har ju ;) Söta barnen o även DU oxå ;) Jätte fint.. Spännande att se att hus blir klar, så känns det skönt att få det ordnat ;) Kramkram Lilla-Anna

Mari-Anne
2011-08-27 @ 19:12:40

NI är så fina! Och OTROLIG duktiga! Ja, det är såå skönt att få vara hemma med barnen! Jag önskar att jag kunde stanna hemma lite mer, men tur att jag har jullov, så jag får 3 veckors ledig med barnen, mys! Vi kommer abslout och hälsar på när ert hus är klar, man blir nyfiken vad ni har valt till köket :) KRAAM




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0