hej igen!

Ett tag sen nu sist jag bloggade..
Inte haft ork eller lust då men nu skriver jag lite så ni vet att jag lever ;)

Vi har det bra, haft mycket och göra. I helgens hann man med att bada i eyrabadet med 2 mammor och deras döttrar. Mysigt o bada men badar nog i mindre vattenmängd, lite jobbigt o behöva bära på Aimee som inte precis är fjäderlätt ;)
Lördags var man i Fellingsbro och kollade på betessläpp av korna, de var jätteglada att komma ut! Det var verkligen många folk som kom.
Aimee var jätteintresserad av kor, häpnade och var så glad. Upprepade KO, KO, KO!

Igår var jag borta med några vänner och busade lite i Bodaborg.
Bennie tog med Aimee till hans vän och hade nog det trevligt ;)

Idag blir vädret nog kanon så vi är nog ute hela dag idag.


njut av dagen ni!

puss!
Jenny
2010-05-24 @ 20:01:39

Tack för igår på bodaborg! det var jättekul! Kram! :)

Pernilla
2010-05-27 @ 16:46:16
URL: http://lillapia.blogg.se/

Tack :)..

Försöker lära känna min nya kameran, fortfarande nybörjare just nu men kommer vänja mig vid det snart :).

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0