måndag

Tiden bara rusar förbi.  Haft min mamma här fr tisdags tills igår. Varit skönt o ha henne hos mig flera dagar.  Blev mkt prat och naturligtvis Bonzai :)
 
Tordags åkte vi till Bonzai, när jag skulle ta in honom så såg man en läskigt sår mellan bläs och ögon. Blev nog sparkad precis innan jag tog in honom. Alla hästar har brodd nu så det blev hål. så typiskt när mamma kom o ville träffa honom.  Han fick vila, tur det var så pass kallt ute så det höll såret i schack. dagen efter tog jag en lätt pass i paddocken för att känna efter.  Han var lite trött men gick bra. Lördags var han mkt piggare. Igår red man igenom ordentligt i ridhus, han gick suveränt. Men behövs nog mer galopparbete på rakbanan. Mamma åkte hem sen efter jag kom hem från stallet. Idag blev det longering. Blir vila imorgon! 
 
Nog om Bonzai nu. Man har varit typ halvsjuk länge nu. Jag har knappt tid att ligga o vila så det får bli långdraget.. Barnen får va lediga imorgon så vi får hitta på ngt kul innan jag börjar jobba på torsdag.  Nä nu ska jag sooova! Pussokram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0