lördag

igår var man ute o träffade lite folk vilket var kul! kom hem sent så man var lite trött imorse. tog morgonfodring o utsläpp idag så det var mysigt att ge Bonzai frukost med lite gos. sen snabbt ut m hö i hagarna innan jag släppte ut alla hästar. red i ridhus idag, var lite mer ordentlig pass med väldigt mycket övergångar. red igenom hela Bonzai för att checka av att allt går som det ska :) han kändes kanonfin på slutet. genomsvettig så vi promenerade hem och jag tvättade av hans mugg och lite på öronen där han tappat päls tidigare. gjorde honom ren grundligt. hade mer tid idag åt honom eftersom Bennie var på badhuset med flickorna så jag hade ingen tidpress på mig idag.




Eddy har nu typ av fukteksem på kinden, så tröttsamt men tur att han kliar sig inte. äter antibiotika nu. hoppas på förbättring snart. annars handlar det om allergi. Med Bubbel är det bara fint förutom tänderna som inte riktigt mår bra, tappat en tand som satt löst. såg lite rolig ut

nä nu ska man röja undan lite innan vi drar till svärföräldrar för middag! ta vara på er allihopa!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0