29 maj

Exakt 2 veckor sen jag bloggade sist. Inte mycket som hänt tilldess, bara att barnen varit sjuka och är inte riktigt kry ännu. Har verkligen lessnat på att de ska va sjuka så länge. Aimee missar mycket med förskolan, sista vecka denna vecka. Hoppas kunna komma på torsdag fm och på fest på em där i kattungen.
Då har Aimee avslutning och är ledig hela sommaren, Bianca får gå själv i kattungen, hon behöver leka med barn i hennes ålder och jag behöver egentid med Aimee med att bada osv, det går enklare med bara Aimee. 

Nu till helgen ska vi ha kalas härhemma, ska ta fram plan B om det blir regnigt. Får vänta tills på fredag då jag kan se mer hur vädret blir på lördagen. Mycket som ska ordnas och fixas tilldess.

Beställt hem en del kläder till mig och barnen, blev så förtjust i en klänning jag beställt fr H&M. Ska bli kul o använda den sen! Vunnit några plagg till barnen fr Tradera så det blir störtskoj! Ni borde kolla hos ellos ibland, de har så bra rabatter, jag köpte converse skor till Aimee för halva priset :) 549 kr = 274 kr! Det finns kända märken hos Ellos. Franska märken Vertbauht ngt tycker jag verkligen om, även hemsidan www.pompdelux.se butiken passar Aimee så otroligt bra! Bianca får vänta lite med kläder därifrån, hon får ta av Aimees först, har en massa sommarkläder. En stort fördel att de föddes nästan samma årstid så Bianca kan ta över alla kläder från Aimee. sparar så mycket pengar på det, kan köpa annat nödvändiga saker istället :) Naturligtvis får Bianca enstaka nya plagg också :)

Har köpt hem en begagnad vitrinskåp som jag ska måla i vitt innan jag tar upp den till vardagsrummet :)
Sålt min skänk som jag fått av förra ägare till andra huset, sålde den sen för 1800 kr så man e nöjd.

Nä nu ska jag fixa o dåna lite innan Aimee vaknar. Bianca är här bredvid och babblar en massa samtidigt hon tittar på barnprogram :) <3



puss på er mina nära o kära!
Charlotta
2012-05-29 @ 13:30:55

Krya på dessa flickor. Hoppas att de blir friska snart och det håller sig i över hela sommaren.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0