4 år

Idag har jag och Bennie varit gifta i 4 år, tiden går verkligen fort. Nu har vi 2 underbara flickor som vi älskar över allt annat!
Mycket har hunnit hända under dessa 4 åren, ska bli spännande och se vad som händer kommande åren!








Är lite orolig över ifall jag skulle få vattkoppor snart, googlat fram lite om det och det sägs att om man får det som vuxen så får man säga till direkt till vc och få medicin som hjälper att bromsa det lite så man inte blir så jättesjuk.
Annars får man bara ännu fler prickar och klåda längre tid än de yngre. Nåväl, får se sen om jag fått det eller inte. Min mamma kunde inte ge ja eller nej om jag fått det när jag var liten.. blägh för hennes minne..

Barnen har inte fått det ännu, bara och vänta ut tiden och se om de får prickar snart. Lite synd med fel tillfälle när man ska åka ner till skåne.. Får se på fredagmorgon om vi är hela, men tänk om man får det under helgen så blir det bara förstört..Vet inte heller om man får medicin i en annan ort som man inte är inskriven i.. Får se hur vi gör med det.. Nog med det nu :)



Aimees bästis Elvira fyller 2 år idag, stort grattis till henne! <3
Sofia, Devins & Daisys mamma
2011-06-22 @ 11:23:04
URL: http://mujerguapa.blogg.se/

Hoppas att ni är hela när ni kommer hit :) hihi

selin
2011-06-26 @ 23:12:00
URL: http://lukenda.blogg.se/

Ahh, jag är inte bättre själv men du, läs inte på för mycket vad som sägs på internet då allt inte alltid stämmer ;) Bäst fråga läkare om det där, vuxen + vattkoppor ;) Hihi



Hoppas ni åkte ändå ner till Skåne? :)

Puss!

Pernilla
2011-06-28 @ 10:20:15
URL: http://lillapia.blogg.se/

Min mamma minns också inte om jag hade vattkoppor men enligt vc att jag skulle ha fått redan för några dagar sen men jag har inte fått det än och Antons vattkoppor är över nu.

Så jag har tydligt fått vattkoppor, hoppas jag :D.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0