måndag..

Ny vecka, nya tag ;)

Imorgon ska hundarna till veterinären, Bubbel för sin vaccin sen Ronja för kontroll av hennes bakdel, bakknä osv.. Och så ska airbagen äntligen kopplas bort så Aimee kan sitta på framsäte och vara med mer.

Känner mig rätt slutkörd ofta och hoppas man slipper sån höstdeprimission..Det visade minusgrader nu imorse när Bennie åkte till jobbet.. Mycket på gång på helger i oktober också som man inte ens vet om man orkar.. Men SKA åka ner till Helsingborg i helgen! Vill träffa min släkt och så några vänner ska man oxå hinna och träffas i helgen ;)

Bennie har nu också blivit farbror för första gången till hans bror Roberts tös som nog ska heta Lea. Hon tittade ut i fredags, det är så roligt med fler kusiner till Aimee, en till väntas komma ut i februari..Bennies syster denna gången!

Det närmar sig även för mig med, 37 dagar dit till Bf, men får se när bebisen vill kika ut..
Är verkligen nyfiken vad det blir för kön och om bebisen påminner om Aimee eller helt olik.. ;)

Ok ska nog lägga mig i soffan och mysa med lilltösen en stund..Hon ville propt vara uppe halv 6 i morse.. Det visade sig sen att hon var bajsnödig, haha men efteråt kunde hon inte somna om.. Blir troligtvis lång lunchlur för oss idag ;)


puss på er!
malin
2010-10-16 @ 12:11:38
URL: http://mallie.blogg.se/

forsatt att uppdatera, sa att jag kan hanga med lite i ditt/ert liv. hojta till om ni kommer till sthlm ngt, lova! vi har gott om plats ;) kraaam




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0