31 maj

Noll moln i sikte nu.. Blir nog ute idag oxå som igår!

Igår har vi hunnit med

*Köpa blommor (tack Bennie för all fina blommor!)
*Plantera ner alla blommor i trädgården och i krukor som vi har nu liggande på verandan.
*Bennie målade flaggstången och la det sista lager på räcke.
*Målade WELCOME på en sten som ligger nära huset (Välkommen blev för lång)
*Fick besök oxå så man umgicks
*Bennie har nu fixat volvon klar för besiktningen..

Blev väldigt nöjd för all nytta vi gjort ;)

Aimee är mycket bättre i bägge ögon nu, tänkte kolla med VC idag men avvaktar nog nån dag till och se om det blir helt bra igen så slipper man att åka dit ;)

Nu har dessa hemska myggor kommit för att plåga folk!
Aimee vaknade med 3 myggbett på ansiktet.. stackarn! Men hon tar det med ro..


Aimee, jag är stolt över att vara DIN mamma.. Älskar dig oerhört mycket och gör ALLT för att du ska ha det bra.
Du är så mysig, kramgo, social, fnittrig, busig, ja listan kan bli lååång.
Bennie, du betyder så jättemycket för mig och kärlek till dig är evigt! Är så lycklig att ha er som min familj!
<3<3<3<3<3

Saknar alla mina vänner i denna avlånga land.

VI SKA SES I SOMMAREN!







Paula
2010-06-03 @ 20:49:32

Saknar dig med! Vi måste träffas i sommar ;) Kram!

Noork
2010-06-04 @ 08:16:19

Goa vännen. Kul att du uppdaterad bloggen, gillar att läsa vad ni gör och sånt. Speciellt när vi bor LÅNGT bort från varann :/. Nu när det är så härlig med väder kan man göra massor grejer ;). Vi SKA komma tillbaka till örebro så får vi ses mer än förra gång vi sågs. PUSS <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0