tisdag

Har inte skrivit på ett tag nu, det har varit full rulle med jobbet och så Aimee, vi har haft gäster varje vardagar som passar Aimee, min familj eller Bennies familj. Vi är så tacksamma att de ställer upp och hjälper till!

Aimee har haft det tufft, fått infektion i sätemuskel som hon får antibiotika nu via kanyl i armen, hon har haft kanyl i vänstra hand först, sen läckte den så bytte till höger hand. Nu armen som verkar fungera bättre med dropp. Hon är så duktig i sjukhuset, så stolt över henne.. Hon sitter och säger doktorn, medicin. Så länge hon haft ont så är det verkligen skönt att se henne att slippa ha ont mer. Men får fortsätta och pendla i några dagar till till sjukhuset, svärmor kommer hit idag och ska passa henne onsdag och torsdag då vi jobbar.

Nu är det sista vecka på jobbet, slutar på torsdag. På fredag är jag arbetssökande igen. Aimee kommer nog åter till dagis nästa vecka, hon är pigg och kry nu och busar härhemma men hon tecknar dagis då och då. Mest i början men nu har det lugnat ner sig. Hon går då 15 timmar i veckan sen, bra och börja smått när hon varit borta så länge och fått medicin så hennes immun har typ försvunnit nästan så hon är känslig nu.

Hon tecknar för fullt nu, en pratkvarn är hon ;)
Tänderna har hon oxå gott om, 15 stycken totalt har hon nu och det är 3 hörntänder hon fått oxå och den fjärde snart ute. snart 16 st. Stackars henne som fått så många på kort tid.

Min mamma har gjort om härhemma hos mig, de som känner henne vet att hon tycker om att möblera om :D Det känns mysigt här nu, särskilt i allrummet som blivit mycket annorlunda. Jag har inget ork med att möblera eller sånt  när det varit så mycket för mig på sista tiden.

Saknar nu ridningen, funderat på foderhäst men det är lite svårt om jag ska ha hästen för mig själv, vill nog helst dela det med någon annan också. Det får man kolla upp med, stallplats måste man oxå ha..

Nä nu är lillen hungrig, ska fixa lunch nu.

Kram på er, saknar er mina vänner!




Mona
2010-03-23 @ 16:08:40
URL: http://zharmy.blogg.se/

Hejhej!

Ack stackars Aimee med sin onda rumpa. Vad berodde det på? Jag menar - varför blev det så? Stackars! Hon blir väl bra sen? Krya på henne! Hon får det nog roligt i dagis! Min linnéa blir sur om hn inte får åka till dagis haha men nu är hon van och vet lördag och söndag är inte dagis-dag haha. Kram

Josefine
2010-03-24 @ 09:40:22
URL: http://matildasmamma.webblogg.se/

Stackars lilla Aimee. skönt att hon slipper sjukhuset nu. Matilda fick oxå antibiotika i armen i en hel vecka mot urinvägsinfektion. Nu måste vi få träffa henne och er snart! kul att hon är duktig o teckna!

kram från oss

Lilla-Anna
2010-03-25 @ 00:48:12

Skönt att höra ang om Aimee.. Och jag saknar dej me.. :) krammar

Noork
2010-04-05 @ 08:48:28
URL: http://argo2003.blogspot.com

Skönt att Aimee har fått bra hjälp och slipper ha ont. Gullig att hon tecknar för fullt :D.

Saknar er med!! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0