18.01.10

Nu är det ny vecka, förra vecka vill jag inte ens minnas! Alla vi 3 blev sjuka i magsjuka. Olika dagar oxå. Då det kändes som ett långdraget sjukdom hemma.
Idag åkte Bennie till jobbet, jag o Aimee till dagis som nya människor. Hoppas vi håller oss friska nu på ett riktigt bra tag! Vill verkligen inte uppleva det igen.

Eftersom Aimee bara gått 2 dagar förra vecka så får vi se hur det går för Aimee denna vecka, imorgon ska man börja gå ifrån henne. Det har man nästan i princip gjort idag, hon lekte och letade inte efter mig några tillfälle. Men senare blev hon trött så ville hon sitta hos ens famn och snutta lite. Åt lunch hos dom sen åkte vi hem. Aimee sov som ett stock i bilen.

Hoppas man får denna jobb som man blivit intervjuad till, vill komma ut och slita lite.

Tvättmaskinen har verkligen gått varm på sista tiden, glad att man inte bor i lgh och får gå turer till tvättstugan..Håller nu på att tvätta klädseln på soffan, får göra lite i taget, får inte plats i tvättmaskinen annars. Får nog brottas med att få i kuddar sen när klädseln har nog krympit lite.


Nä, det får nog räcka lite, se om man ska beställa hem lite kläder, kommer ju ut mer nu till dagis osv så man behöver lite nya kläder ;)

puss på er folks!



Anonym
2010-01-20 @ 07:21:48

ja hoppas du får jobb!!!!

ja aimee och wince får leka igen när vi är hemma igen från thailand tycker jag!;)

fast utan magsjuka!!!;)

kram

A

Pernilla
2010-01-20 @ 11:51:39
URL: http://lillapia.blogg.se/

Tack för tipset :)..

Det var min första kramp så får se hur många gånger det kommer bli att jag får kramper, usch.

Men det får jag stå ut med det.



Hoppas att du kommer få jobb :)Håll tummarna.

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0