torsdag

Blev inte nån blogginlägg igen igår, så det blir idag istället ;)
Idag får vi besök, har hunnit med att städa lite men mycket kvar som behöver städas. Gör nog det när dom kommit och kan passa töserna. Har även en paket som ligger och väntar på mig i Ica maxi ;) lite kläder man beställt hem till Aimee, kanske en plagg till Bianca tror jag. Glömt!

Blir nog lugn dag idag, många bra tvprogram osv som kommer oxå..

Aimee har lite problem att sova i sin säng nu när det inte är jag som sover däruppe längre. Hon sov tillsammans med pappa istället men nu på sista dagarna har hon varit lite besvärlig med läggning.. Nåväl, får nog träna med det när det lugnat ner sig lite.. Lite svartsjuka tror jag, hon sover istället nere med oss i resesäng..

Längtar verkligen till man kan börja med vindvåningen, det skapar bara problem för oss när vi inte kan låta Aimee sova själv däruppe.


Ok, nu ska jag nog mysa lite med Aimee och fixa fram lite lunch till oss så Aimee kan ta en lur innan farfar o farmor o faster kommer ;)

Puss på er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0