rapport fr Nävesta

Lite svalare ute, äntligen. Det har varit varmt länge nu och det syntes därute att det behövdes mer regn så hoppas det regnar mer sen. Tror det regnat lite i natt, såg det var lite blött på veranda.
Varit ute idag o krattat en massa, nä det tog kraften ur mig. Får be Bennie jämna ut lite mer så får jag finputsa lite innan vi lägger på gräsfrö.
Haft det mysigt i helgen med Jade som var här fr torsdags tills igår.Vi var ute mycket, fått lite färg. Folk vet ju hur mycket jag dyrkar solen.. Mina fld kom igår o hämtade Jade o gav Aimee nya kläder till sommaren.

Med lilltösen Aimee har det gått bra, hon lyckades åla sig fram på magen, oja rumpan var riktigt högt uppe. En tid framöver kommer hon kanske att krypa..Vem vet..
Smakportioner har det gått bra med, först testade vi med havregröt, ja det tog sin tid tills hon kunde äta det ordentligt. Idag provade vi potatis med majs (skippar all dessert och såna söt pure så hon inte skulle bojkotta alla annat viktigare mat), ja den slank ner fortare. Hon tyckte nog mer om den.Fortsätter med den tills helgen. Nästa smak blir nog potatis med palsternacka i helgen.
Hon greppar mer och mer på saker och tar dom i munnen.
Börjat med babysim, det var verkligen kul!Aimee såg ut att njuta.. Skulle det igen igår men struntade i det för att tolk kunde inte komma + de andra tjejer kunde inte komma. Men nu på söndag blir det av!


Nu i helgen kommer svärfar samt Ida o hennes fästman hit. Blir kul o träffa dom! Ett tag sen nu .
 nästa helg blir det ev tävling för mig med Bonzai. Se om jag blir utvalt, det är många i stallet som ville vara med. Längtat som fasen att få rida honom igen! Om det blir av så kommer jag nog inte kunna gå i några dagar..haha..

nästa inlägg blir det med bilder!

ha gott ni folket!

Anonym
2009-05-06 @ 19:02:53

Lycka till med Tävling m Bonzai om ni får komma o tävla. Berätta gärna mer efter tävling om ni har varit med, Flytta Bonzai till dej snart? Kramis Sara.K




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0