Onsdag

Varit på Bvc idag, Aimee vägde 3990 g, och 53 cm, hon vägde 3660 g den 2 jan. Skönt o veta att min mjölk duger bra för henne ;)
Navelstump var ganska lös i 2 dagar sen så idag när jag bad henne på bvc att hjälpa mig kolla om navelstump ser bra ut, när jag skulle ta av bodyn så hade den fallit av, skönt att slippa den! Till helgen kan man bada henne, ska bara inskaffa badbalja först.

Allt har gått bra, hennes sömnrutiner är inte stabila ännu så hon sover hela natten sen nästa natt e hon vaken för det mesta sen nästa natt sover hon hela natt.. lite rörigt så jag är rätt trött, är dålig på att sova på dagen medan Aimee sover.. Vill göra nåt annat istället..
Har på mig vigselringen nu vilket är så skönt o få på den igen ;)

Sköter oxå om grannens hästarna medan de e bortresta, det var tungt i början men nu börjar det gå bättre.
Barnvagnen går kanon, men va dålig med luft i däcken så Bennie har nu fyllt dom m mer luft så ska man ut imorgon och promenera om det inte är alltför kallt ute..

Ska bli kul o se topmodel ikv, inte hittat nån favorit ännu.. men det kommer nog!

puss på er!
Sofia
2009-01-07 @ 19:00:16
URL: http://mujerguapa.blogg.se/

Skönt att slippa naveln, så det blir MYSIGT att bada henne. FILMA henne, det brukar vara kul att se deras reaktion när de kom in badet :) Saknar dig!

charlotta d
2009-01-07 @ 19:16:36

Vad roligt!

Livet har bara börjat för dig, sen klagar du på att Aimee har vuxit allra för snabbt och fort. :);)

Kram

Marianne
2009-01-07 @ 19:28:17
URL: http://www.theflyingpoodles.com

O milde himmel! :-O Du har nog jättebra med mjölk i sånt fall, njut av det! Snart går hon nog om Oskar ska du se, han väger ca 6 kg i dagsläget! :D



Hon är verkligen så jättesöt! Man smälte totalt!

kramar

Marianne
2009-01-07 @ 19:29:01
URL: http://www.theflyingpoodles.com

O milde himmel! :-O Du har nog jättebra med mjölk i sånt fall, njut av det! Snart går hon nog om Oskar ska du se, han väger ca 6 kg i dagsläget! :D



Hon är verkligen så jättesöt! Man smälte totalt!

kramar

jennifer
2009-01-07 @ 21:57:44
URL: http://www.metrobloggen.se/sveannifer

wow, det e tufft att ta hand om en bebis o sköter om grannens hästarna..men mycket snällt av dig som ställer upp.. :) vad bra att aimee har gått upp i vikten..:D

Paula
2009-01-09 @ 07:17:19

Skönt att allt går bra med Aimee, det är mycket nytt i början men man vänjer sig. Försök vila dig när Aimee sover på dagen ;) Massor kramar!

malin
2009-01-11 @ 08:29:59
URL: http://mallie.blogg.se/

aimee är så söt! :) längtar tills jag får träffa er. en massa kramar :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0