18.12.09

Veckan har gått fort, skönt med fredag :)
Helgen består nog mest av städning och packning. Åker iväg till sthlm på söndag efter ett kalas.
Blir skönt o åka hem till mina fld och umgås me dom innan de åker iväg till Helsingborg.
Sen ska jag passa vackra Bonzai!

Måste handla de sista julklapparna oxå under helgen så jag behöver inte göra det i sthlm sen.
Det är så härligt med snö, hoppas verkligen det håller sig till över julen och nyår!
Är sent ute med julkort som vanligt, får väl skicka via mail istället, känns inte lika personligt men ett kort på Aimee är något bättre än ett trist julkort :)

Nä nu ska jag nog gå och göra lite nytta.

puss på er!
Paula
2009-12-18 @ 09:05:13

Hehe, förra året var jag (väldigt) sen med julkort, så i år fick jag skärpa mig och skickade (lite) för tidigt :D Men som sagt, bättre sent än aldrig ;) Kram på dig!!

Elenor & Alfred
2009-12-18 @ 12:02:45
URL: http://ellyellis.blogg.se/

Du får ha kul i sthlm med din familj, mysig!

Du får gärna berätta lite om vackra Bonzai! :)

Puss

Mimmi & Bamse
2009-12-30 @ 15:09:04
URL: http://tramsebamse.blogg.se/

Hej. Synd! Får hoppas att någon annan har dessa :) Annars får jag beställa hem dessa.. Gott nytt år!

Marianne
2010-01-03 @ 21:03:10

Hipp hipp Hurra!

Grattis på 1 årsdagen till Aimee i efterskott önskar Oskar med familj




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0